aku mengeluh

bismillah


Tuhan,aku sgt lemah dan "penat" tika ini...berilah sedikit kekuatan dan ketenangan agar mampu aku harungi cabaran yg mendatang. Sungguh,aku lemah sangat..kekadang hari ini aku kuat,esok lusa aku kembali longlai..aku mahu sentiasa kuat wahai tuhanku...aku meminta kali ini...tolonglah..agar kau berikan sekali lagi nikmat kegembiraan dan kelapangan padaku...


minta maaf,aku juga ingin meminta agar ko tetapkan hati dan niatku senantiasa dalam keredhaan mu..aku juga minta agar mampu kau hapuskan segala dosa yg tak pernah padam aku ukirkan..aku juga minta agar jangan engkau wahai tuhan mengambil diri ini menghadapmu ketika aku masih tidak mampu membersihkan diri ini.. maaf kerna aku terlalu bnyak meminta.. aku meminta padamu kerana aku tahu pada engkaulah terletak segenap kekuatan bahkan aku juga teringat akan ayatmu."berdoalah kepadaku ,nescaya akan ku perkenankan"....tolong aku tuhan...hanya engkau yg mengetahui ape yg tersimpan rapi di lubuk hati ini....

"biarkan aku kerap senyum tuhan"



aku yg sangat meminta....

2 comments:

Anonymous said...

Tak rugi berdoa. Andai keinginan tak dipenuhi, bukan kerana dilupakan tapi telah diganti dengan yang lebih baik.

Allah tak pernah lupa, itu sifatnya manusia yang nyata.

Senang rasanya dapat berdoa. Satu lagi doa saya hari ini: moga Allah perkenankan doa empunya blog.

Anonymous said...

sokongan mantap