Tag~

bismillah.


telah di tagged oleh saudari elle.Memula rasa cam amat malas nk buat,tapi saya buat juga tag nie atas sbb beberapa faktor:
1)Dah banyak utang tag ngan die smpai x ingat dah.
2)tag yg nie sgt ringkas,x yah nk type n jawab soklan bnyak2..ahaha
3)***tgh tggu free nie buat sementara waktu***

ini tag nye~

Here is the instruction:

1. Post YOUR photo
wearing red, may it be a red top, bottom, the least would be red accessories if you hate wearing red. If you can’t find one, you still have an option. Either post your Significant Other’s photo or your child’s photo, if you have one. Of course, they should be wearing red.

2. Let us know the reason
why you were wearing red that particular day. Was it your birthday? Is red your fave color or was it the shirt that you first saw in your closet that day?

3. Tag 3 people close
to your heart from your blogroll.




sbb pe eh pakai baju nieh?pertamanya gmba nie ditangkap masa gie mukhayam ,masa alpha kat melaka dulu,bukan untuk menunjukkan yang aku ade lah peminat arsenal tapi aku pakai baju tuh untuk buat kotor-kotor2 jerk.Almaklumla,nama pon mukhayam(camping) kan,so mesti la nk kotor sana,kotor sini.Lgpon baju arsenal mmg patut utk dikotorkan kot~..:P


itu jerk,harap berpuasti ye cik elle~..:)

p/s:jgn tag lagi yeeeeeeeee...ehehehe..:P

1 comments:

elle said...

bila tak update ni yg bt sy rs nk tag lagik.

ngahahaha!