Ini kenangan kami..=)



Kelihatan apa dalam gmba ini?...

1)bg aku mudah, 2 org lelaki yang berkerja keras memasak lebih2lagi yg berkopiah itu dan 2 org perempuan yang berkerja keras me"mandur"..=p..buktinya?Lihat tangan ke dua-dua org wanita tersebut,melekat sahaja di pinggang...haha

2)Lelaki yang berkopiah itu berkerja dgn hati yg ikhlas,lelaki yg di tepi die itu sekdar membantu ketika gamba mahu diambil...buktinya?..lihat sahaja gaya lelaki yg tidakberkopiah itu memegang sudip..seperti acuh tidak acuh sahaja kan?

3)Mee yang digaul oleh lelaki berkopiah itu sedap..buktinya?..bihun itu habis diratah oleh peserta2 mukhayam..=)

entri ini sekadar satu selingan suka dan duka aku dalam berorganisasi,pasti ini akan menjadi salah satu kenangan terindah pernah aku miliki yang pengalaman ini tidak akan dapat diperolehi bagi mereka yang hanya pandai datang ke universiti sekadar mengejar akademik dan pointer nye..juga tidak dapat diperolehi bagi mereka yang tidak jelas mana tujuan berorganisasinya...
Terima kasih smua atas pengalaman yang indah ini juga...

ikhlas dari,
si sepat waris si penyu..=)
------>kaler pink tuh..haha

13 comments:

fAizAL(^^,)izWaN said...

haahah~
wah2 boss..xsangka boss berpandangan jauh bila melihat sesuatu gambar!!! ;p

.the.bapakss!!. said...

hahah..
sian khalid.. =p

boss masak mmg sedap!
syang boss :P

Mohd Fakhrurazi Mohd Yusuff said...

hahaha..gud2..bagus2..berikan terus komen2 positif anda

a r i e said...

buahahahah! pandai boss berjenaka.. XD

Anonymous said...

3)Mee yang digaul oleh lelaki berkopiah itu sedap..buktinya?..bihun itu habis diratah oleh peserta2 mukhayam..=)----- reality mukhayyam.. setiap makanan yg disediakan tetap akan licin di mkn (=


p/s: kan dah ckp.. walaupun berlopiah.. rambut yg pnjangx leh nak cover~

crimsonskye said...

Saya nampak gambar tu sebagai satu contoh kerjasama yang sangat utuh... kita selalu nampak orang sama-sama masak dodol atau bubur lambok, tapi jarang2 sekali dapat tengok dua sahabat masak bihun bersama. Tak guna kawah, kuali je pun. Tapi ditolong jugak.

Mohd Fakhrurazi Mohd Yusuff said...

Anonymous:sy tahu ini shu..haha..

bibah:setuju2..=)

'izzaty salehhon said...

hmm...kat blog aini der pix razak tgh siang ikan, kat cni, x der lak...letak ler...hehehehe..=D

Enche' Eyezoodean said...

hahaha. sebuah gambar menceritakan 1001 kisah.

sebuah analisis yang bijak, boss!

shu said...

alamak~ boss ni bijak sungguh meneka ~

Mohd Fakhrurazi Mohd Yusuff said...

izzaty: Erm..insyallah sy letak gmba yg lebih besar ikanya nnti..tapi taktau bile..heh

Deen: Hidup biasalah kene pndai menganalisa..hehe

Shu: baru tau kebijaksanaan saya?..=)

aNfaLafNa said...

haha~setuju ngan shu..
mmg la mknn akan habis dmkn.sape yg gaul x kesah p0n :p

mcm2 la tuan amir nih..

Mohd Fakhrurazi Mohd Yusuff said...

anfal:itu kata2 bg mereka yg jeles..haha..=p