pen kau dan aku 2

bismillah


kita ade pen.kawan kita juga mempunyai pen.kawan kita berminat dengan pen kita.tetapi dalam masa yang sama kita sudah berjanji kepada kawan kita yang lagi satu untuk memberi pen itu kepadanya.konflik terjadi.pada kawan mana yang mahu kita beri.yang telah diberi janji patut mempunyai hak untuk mendapatkanya.namun begitu tidak memberi bukan bermakna yang kita tak suka pen kawan kita yang seorang lagi itu.kedua dua pen kawan kita itu disukai tetapi mungkin tuhan yang telah membuat pilihan itu.yang mendapat pen kita perlu pndai menjaga pen tersebut dan yang tidak mendapat pen kita perlu tabah dan mencari pen yang lebik bergaya dan cantik.masa masih jauh dan boleh jadi pemilik pen boleh bertukar tangan.yang terbaik hanyalah doa kepada tuhan dipermudahkan segala urusan kerana sebatang pen ini hanyalah sebuah karakter dalam pementasan dunia.

7 comments:

wanderfulmadnificent said...

aaaaaaaawwwwwww :p

atasbawahkirikanandepanbelakang said...

saya ada pen.kawan saya pun ade pen.pen saya dan pen kawan saya dah berjanji mahu hidup semati besama.haha.tapi ade pulak pen satu lagi nie buat hura-hara dalam hidup pen saya dan pen kawan saya nie. dulu..pen satu lagi ni dah tolak pen kawan saya tapi sekarang dia kembali.arrggghhhh!!!!

cmaner yer tuan razak??
bagi pandangan tuan?
adilkah buat pen saya??

Anonymous said...

wan mad: jaga pen kawan saya elok2 ye..:P

atasbawahkirikanandepanbelakang: ini complicated nieh..mcm cerita drama melayu.aku rase pen yg satu lagi itu mmg x patut buat begitu ..dan utk mengelakkan pen yg satu lagi itu menyibuk dlm perhubungan pen kau dan kawan kau,aku rasa baik kau cepat2 "ikat" pen kau dan kawan kau tuh baru lah si pen penyibuk tuh tak boleh buat hal dah..
sekian

-owner.

atasbawahkirikanandepanbelakang said...

sokong boss!! haha. pen satu lagi tu mmg xpatut..dah tolak awal2 dulu dengan pen kawan saya sape suwoh kan? kan da menyesal.pastu...ngengade nak balik.aishh. Belajarlah untuk setia! hehe... :)

Anonymous said...

atasbawahkirikanandepanbelakang: tapi ko kene igt,walaupon ianya sebatang pen disini,namun perkara yg penting yg kene kita sama-sama ingat ialah bila mana 2 org bukan muhrim duduk bersama yang ketiganya adalah syaitan.so kene cepat2 jadikan hubungan itu sah disisi agama.:P

-owner.

atasbawahkirikanandepanbelakang said...

doakan kami boss! insyaAllah...masih lagi terjage~ tak berhubung ape semua.Alhamdulilah jela.

p/s : boss bile pulak? cepat2 naa... :p amennnnnnn2

xpasai2 said...

atasbawahkirikannan tu akhi kerr?? cm bole detect je..