akur patuh

bismillah....

kat umah..penat!!baru lepas menyempurnakan arahan menyentel lantai umah....kebelakangan ini aku kerap balek umah..bukan sbb aku homesick tapi atas 'arahan'...

kalo ikutkan hati,time2 cenggini la paling x best balek umah pasal nk kene buat bnyak keje...bukan aku malas tapi kurang rajin..hehe
x de r..sebenarnya,sekarang aku berada dalam 'short sem'..so 2 bulan jerk..bnyak la mende nk kene buat..assingment lagik..final pon makin dekat bila stadi makin pendek..
lagi satu alsan aku x nk slalu balek..sbb x de duit nk isi mnyak kete..bukan x de duit la..tapi berjimat..kalo aku balek umah jerk mesti hadis dlm 30 hinggit..termasuk tol2 semua r..so better aku dok ostel..mesti kowang tnya mak bapak aku x kasik duit ke??aku segan nk mntak pasal aku kan dah dapat bntuan dari 'telekom'..kang mak bapak aku tnya..mana gie duit ??....hehe

mmg sem nie,tabung kewangan aku kritikal sket..pasal aku baru beli komputer baru kan..so kene ikat perut sikit r..nk kuar memalam pegi mapley pon pikir 2/3 kali gak..kete aku pon x bergerak kat universiti..ye r..mnyak x de..kalo nk kua,aku suka tumpang org jerk..pastu kalo org suh bawak kete aku,mesti aku mntak mnyak..nk kate kedekut ke hape ke..tue terpulang pada kowang ek..aku mmg sengkek..=p

hurm,akak aku nk kawen tggal baper mggu lagik ek..die makin teruja aku tgk..mak bapak aku pon teruja gak..renovate sana,renovate sini...cat sana,cat sini...cam akak aku sorang jer yg nk kawen..kang masa aku kawen dah x leh nk buat ape2 dah..haih!!..hahaha
ayob ade bitau nk buat gathering is caring antara dak2 kitorang kat sg congkak(cdangan aku)..so aku suh die proceed jer r..aku mmg x leh nk lead pape..kowang kan tgh cuti..buat la leklok keyh!!..ade masa free aku join r..jgn risau..

ok2..indon dah dtg nk btulkan atap umah aku yg bocor..

wssalam..

0 comments: