acece~

bismillah..

agak lama aku x apdet..masa bnyak terbias kepada perkara2 yg perlu aku dahulukan..seingatku hampir sepurnama aku x menjamah blog nie...sedikit apdet sebelum aku menduduki exam di esok hari(skarang kul 2.47 pagi)...

Taun Baru...

taun baru menjelma menunjukkan angka 07..seyes mmg pantas masa berlalu...dn semakin dekat pula ajal menghampiri..sendiri mau ingat.Bnyak ke amalan kita dan kalopon bnyak adekah betul niat yg disertakan..azam baru???azam tamimi..(.abaiklan lawak ini kalo anda tdk berminat utk gelak)...x de azam baru..azam taun baru kali ni,nk realisasikan azam tauin lepas..(taun lepas ade azam ke??)...pape pon,semoga taun baru ini menjadi pemngkin utk meningkatkan prestasi semasa anda...

Exam...

aku menduduki exam...final exam utk sem 2..first year..sedikit kontroversi pabila kertas soklan ELECTRONIC 2 bocor..so kami selaku student perlu menduduki exam semula..yg menjadi lebih panas apabila ura2 mengatakan kertas itu bocor di melaka..dan student2 di cyber pula yg repot..so dgr "fitnahnye" juga,lecture yg berkenaan membocorkan kertas exam itu akan dibuang...kontroversi juga berlaku dikalangan student..gol yg berdiri di sebelah lecture tersebut mengutuk gol yg satu lagi(buat repot)..dgn alasan ...lecture tue baik...slalu gie mesjid..org MELAYU(melayu adelah minoriti di MMU)...
aku??...mudah,ditengah2..dan aku lebih memandang semua ni positif..bnyak hikmah disebaliknya...;)

Kawen..

akak aku telah aku berjaya menamatkan zaman solonya..aku pula??still solo..sape nk leh hantar resume..iA akan diadili dgn bijak sana oleh panel penilai..kihkihkih..
pepon..gmba xdapat upload pasal..semua ade kat umah..
semoga sentiasa bhgia bersama abg ipar..dan lahirkan zuriat yg HEBAT2..=P...

Aidil Adha...

korban..family besar belah bapak aku telah melakukan "korban" yg paling besar...sepupu aku telah terkorban sehari sebelum aidil adha..akibat eksiden..tinggi harga korban yg perlu "dibayar"..apepon..mudah2 han ALLAH menletakkan die ditempat yg diredhai nye..Al-Fatihah~...


Aku..??

...........................................................................

0 comments: