ap-det

salam

agak lama x apdet..tenet rosak..aku rase ini kali pertama aku apdet semenjak aku cuti...hekhek..cuti tige mggu aku habeskan dgn tonton TV+makan+bersiar2 kat tepi umah dan TIDO...hekhek...

satu peristiwa yg x best berlaku..umah aku kene masuk perompak..die kupil aku nye pintu..pastu masuk.....laptop sebijik+4 bijik enset termasuk enset aku die "pinjam"..tapi bagus gak..merasa aku beli enset baru..bapak aku nye duit la..walaupon x secanggih mana..lagi elok la dari lama..yg lama tuh satu kaler jerk..warna biru jerk kuanye..yg baru nie ade la mcm kaler sket..bunyi pon x de la statik jerk...

so..
bg sesapa yg aku ade no tepon die dlu..leh la "jatuhkan" no tepon anda disini..aku ilang semua no tepon kowang..kalo nk miskol ke msg ke,silalah beritahu nama,alamat,STATUS...hehehehe..(aku harap xde yg ikut prosedur nieh 100%)...

wassalam

0 comments: