sporting~

bismillah...

hoho..aku rase skarang musim tag2 org la..aku dah di tagged oleh 2 org...yg pertama ida tagged aku ngan [6 weird thing about me]...hanis plak suh tnjuk gmba desktop..kalo ikutkan hati malas aku nieh..mmg aku kurang berminat..tapi disebbkan sporting nye aku..aku buat la..utk memberku HANIS MAHMUD ....ko usya desktop nieh...


ekcelli dh tuka background blakang utk maslahat umum



Utk tugasan kedua aku...[6 bende pelik kat diri aku]...rasenya aku normal kot..pepon mybe ini kot yg agak pelik..tak tau la bg kowang pelik ke tak.....

1.Aku x menyikat rambut semenjak keluar dari sekolah menengah hingga kini....[tue sebb aku serabai bab kata seseorang]
2.Memerlukan motivasi dgn melihat geng2 batch 8+10 (banin jerk)....
3.Bile tidur,aku kene ade something yg menutup mata..walaopon keadaan bilik sudah cukup gelap ..
4.Bile tidur gak aku memerlukan selimut..tapi aku x pernah gunakan utk menyelimuti badan..aku pon x tau guna utk ape..tapi yg pasti kene ade..bile bgun pagi ..pasti selimut tuh dah ade kat blakang badan aku...
5.Tulisan aku akan jadi buruk bile aku nk tulis dgn cantik..dan akan jadi canti bile aku x pikir pon nk tulis dgn cantik...kowang paham tak??
6.Sangat sukar utk membuat satu garisan lurus walaupon dgn menggunakan pembaris..selalunya kene buat 2-3 kali...


sebenarnya...budak ida nieh suh gak buat pasal "rahsia bulan kelahiran"..so aku search kat yahoo..dapat mende nieh semua..betul ke tak..aku pon ngak tahu..yg baik2 tuh betul la kot..yg negetif tuh..aku rase salah laa...ke cmne??..ahaks

November

banyak idea dalam perkara [tepat]
sukar utk dimengertikan atau difahami sikapnya [x betol nieh]
berfikiran kehadapan
[tepat]
berfikiran unik dan bijak [tepat]
penuh dgn idea-idea baru yg luarbiasa [tepat]
pemikiran yg tajam
[tepat]
daya firasat yg sgt halus dan tinggi [tepat]
bagus utk jadi doktor
[x betol nieh]
cermat dan teliti [tepat]
personality dinamik [tepat]
sifat yg berahsia, pandai mencungkil dan mencari rahsia [tepat]
banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra [tepat]
berani, pemurah, setia dan byk kesabaran [tepat]
terlalu degil dan keras hati [x betol nieh]
apabila hendak diusahakan sehingga berjaya [tepat]
tak suka marah kecuali digugat [tepat]
mudah ambil berat terhadap orang lain [tepat]
pandai muhasabah diri [tepat]
cara berfikir lain dari org lain [tepat]
otak yg sangat tajam [tepat]
pandai mendorong diri sendiri [tepat]
tidak hargai pujian [tepat]
kekuatan semangat dan daya juang yg sgt tinggi dan apabila hendak sesuatu [tepat]
cuba sampai berjaya
[tepat]
badan yg tough [tepat]
kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam [tepat]
romantik [tepat]
tidak pasti dgn hubungan kasih sayang [x betol nieh]
suka duduk dirumah [x betol nieh]
sangat rajin dan berkemampuan tinggi [tepat]
amanah, jujur setia dan pandai berahsia [tepat]
tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi [x betol nieh]
bercita-cita tinggi
[tepat]
perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah[x betol nieh]



hehehe..so..harap pada yg memberi task kat aku nieh...puas hati yerk..kowang igt kowang leh tagged aku ngan cenggitu jerk..HANIS..ko buat mende alah atas nieh..dan IDA plak..tnjukkan desktop mu ituh ek..kalo aku dh cukup sporting nieh..ko pon kene buat gak..ahaks..dan lagi satu pada list2 kat bawah nieh...kowang pon kene buat[wajib] gak..kalo x buat..x sporting la....

Abg Hanip
Zahrah
Taufeq
Alexumar
WanMadihah
WanMaisarah
Pikah
Akhimullah
AbeZuwairi
WanAlia
Nizam


buat just tuk suka2 jerk..sporting maa...

wassalam..





0 comments: