mintalah~

bismillah


Exam menjelma lagi utk kami student2 menukilkan segenap ilmu yang disedut ataupun tersedut ke dalam otak ini di atas kertas jawapan kelak.Pasti disana berbagai perasan tidak indah seperti gementar,cuak dan takut kan menjelma.

Entri kali ini seperti juga entri aku sebelum2 ini ketika final exam bakal menjelma.Doakan utk ku kepada Tuhan kita agar DIA memberi yang terbaik utk aku pada kali ini.Andai kegagalan itu yg terbaik utk aku,doakan supaya disalurkan kegagalan itu kepadaku dan mudah-mudahan aku akan berlapang dada dan bersangka baik pada tuhanku dek kegagalan itu.Andai pula kejayaan itu yang terbaik,doakan supaya kejayaan itu nanti mampu untuk menambah sayangku pada tuhan kita.Doakan utk aku kepada tuhan kita.Aku merayu dan meminta..:)






(Allahumma inni as-alukal fauza 'indal qadha
wa manaazilasy syuhada wa 'ai syas su 'a da'
wan nasra alaal a'daa')

Maksudnya: Ya Allah Kami memohon kejayaan dalam setiap ketentuan, tempat para syuhada'
dan kehidupan orang-orang bahagia serta kemenangan mengatasi musuh




Wallahu a'lam

0 comments: