keje si HANIS lagi!

bismillah

utk kedua kalinya aku di tag oleh HANIS.utk tidak mendukacitakan hatinya aku melaksanakan tugas yang diberikan.Di bawah adalah task yg diberi.


7 FAKTA TTG DIRIKU

1. Aku seorang yang tidak hensem(semua tau kot mende nieh).Yang peling penting aku seorang yang sukar sebenarnya berkomunikasi dengan orang yang aku tak kenal.Kalo org tuh berjawatan besar lagi la aku x ngeti..kekadang aku buat2 reti jerk..tapi sebenarnya aku mmg x reti..:)

2.Aku seorang yang x suka sikat rambut.Akak aku selalu kata aku selekeh.mmg pon..aku selalu sikat rambut mngunakan tangan.sbb tngan aku mcm sikat...ahaha..kalo rambut aku agak pnjang dan sukar nak diuruskan,aku akan pakai satu gadjet yang dinamakan TOPI..

3.Di sekolah disifatkan sbg seorang yang agak panas baran dan garang.Mungkin disebabkan oleh umur yg kurang matang dan tingkah laku bebudak skolah yang kerap meyakitkan hati.Tapi di MMU sudah mampu untuk mengawal nafsu amarah dan insyallah agak cool skarang..cuma ade segelintir lagi yang cuak+takut ngn raut muka ku..ahaha..sy x makan org ok?..:P

4.Sangat2 menghargai kawan2 aku terutamanya membe skola.Kekadang terasa cm "aku nie x de membe lain ke ??..."..ahahaha

5.seorang yang sombong+belagak+dan tidak berkarisma....

6.mempunyai satu impian utk di MMU yang hnya aku seorang tau...ahaha

7.saya seorang hamba tuhan yg biasa..x de pape yg istimewa..kalo jmpa saya aggap jerk cm x nmpak pape..ahaha

p/s:bun,ko tag aku lagi skali..mmg aku x buat dah..yang nie penat aku nk penuhkan 7!!

0 comments: