syawal

nie cerita raya edisi ke 23 aku mnyambutnya

raya kali ini disambut dgn penuh ala kadar..penuh kesederhanaan dan senang cite x rase pon raye tuh..sebelum raya aku dah duk busy ngn note2..malam raya aku dh beli tiket balik umah naek bas dari penang seorang diri.hari raya kedua aku dah kat umah sensorang mmbelek2 note communication network yg melampau2 banyaknyaaaaaaa...ptg hari raya ke 3 mak aku smpai dari penang..pagi hari raya ke 4 family aku beraya ke melaka plak.aku masih lagi dirumah sorang2 menelaah note2 exam..esok dah hari raya ke 5...hari raya ke 6,first paper final aku dh stat......jadinya hari raya kali ini aku postpone ke hari raya taun depan..moga allah pertemukan aku ngn ramadhannya baru aku leh nk smbut raya taun depan..=p


ini cerita raya dan bagaimana aku raikan raya....



p/s:gamba raya x de..harap mklum..

2 comments:

Anonymous said...

patut la hg x ikot beraya ke perlis....baru cek tau...:P

fAizAL(^^,)izWaN said...

boss....
nk duit raya!!??? ;p
bosskan dh jadi boss 2tahun berturut2...sure byk duit!!so,apelagi..