cahaya

hujung mggu

sabtu lepak mmu.join ice beraking.best!!.walaupon kump aku kalah tp sebenarnya kami menang cuma tak perasan yang kami sudah menang.salah umar.masa abes ice breaking jmpa rasul.rindu aku kat mamat tuh.dia antara membe-membe aku yang aku suka berkawan dan bersembang.mamat nie bercakap nampak jujur dan x hipokrit.aku suka mamat nie.bila sembang ngan dia rase masalah smua ilang.haha!
malam cm biasa mapley.sebelum tu lepak bilik zack dan tiba tiba poxsu J tepon Z dan secara sengajanya Z memberitahu aku ade bersama dia.Automatiknya aku dijemput sama dibelanja roti tampal oleh poxsu.mcm biasa jumpa poxsu kepala otak akan jadi berat dgn ayat-ayat dia.TQ si tua!!
sabtu itu juga aku ponteng keja!

ahad sepatutnya tengah hari aku lepak dengan daod dan ifwan.rindu pada aku katanya.haha!.Ahad itu juga dikabarkan mina masuk hospital.katanya ada masalah darah.tp dia kata dia sehat tp kene tahan wad.ntah smoga cepat sembuh dan cepat keluar wad.bebudak ramai pergi melawat tapi aku x dapat pg pasal aku demam selsema sakit tekak.aku balik umah,mak aku bising-bising suh g klinik.aku kata ok! lepas zohor aku pg.amek duit naek atas bilik.aku tdo.extend pg klinik lepas maghrib.bangun tdo dah pukul 7.memang aku asar pukul 7 cepat-cepat sebelum mak aku lagi bising.amek henset ade mesej.msg semoga sembuh.pelik mana tau aku sakit.tp terima kasih.aku hargai.khalid ngan z tiba-tiba mesej.ntah apa ngarut ntah mamat 2 ekor tuh.lepas smayang maghrib amek kunci kereta pegi klang utama.sampai-sampai klinik tutup.singgah kedai india depan umah aku,beli 4 biji panadol.buka pintu umah mcm biasa mak aku tnya."dokto cakap ape?"aku pon reply:"klinik tutup,panadol sudey!"...mak aku bising lagi.aku jawab:"takpa..bukan H1N1.x yah risau.selsema biasa jerk"

lepak depan tv tgk mentor.nampak mcm x best lepak atas bilik online.tenet umah mcm hape jerk.men game.lepas main game dh boring.try connect tenet balik.dah ok.layan2 blog.baca berita politik.dan secara tiba-tiba terupdate cm apa yang kowang tgh baca ni.sekian entri yang paling mengarut penah aku laksanakan.kowang nak tau sekarang pukul berapa?4.19 minit pagi.dan aku masih x ngntuk.



p/s: aku nasihatkan jgn baca blog aku dalam 2 bulan akan dtg.x de manfaat.
p/s:jangan putus asa atas rahmat tuhan
p/s:kalo tercari-cari apekah kena mengena tajuk entri dengan entri ini.x payah susah cari pasal mmg x de kena mengena langsung.
p/s:Aku suka jerk org komen blog aku,aku x kesah kowang nk mencarut ke nak maki ke ape ke tade hal.tapi tolong jgn gunakan nama org lain untuk mnyamar.x baik dan aku x suka.jgn memalukan org lain.nk melawak,boleh..tapi jgn sampai melampau..cool beb~

challow bete

wallahu a'lam.

3 comments:

Anonymous said...

Salam ya akhi,

Fuh dari haritu bermula dengan status ym asyik pasal cahaya je ni. Ade pape ke? Hehe

Bile la aku nak dapat kad walimah daripada ko ni :-p?

Papepun semoga cepat sembuh. X sangka plak aku ramai ex-tanzim yang sakit eh. Takpe sakit tu pencuci dosa. X gitu.

aNfaLafNa said...

dh jumpe doc blom?klu blom sile jumpe!
ish2..x sangke ramai suke ngelat nk jumpe doktor...
smoga cpt sembuh~

p/s: pembetulan.mina bkn masalah darah tp masalah hidung darah yg melampau ye :p
pp/s: smoga jumpe cahaya itew!haha :p

Mohd Fakhrurazi Mohd Yusuff said...

khairi:yup..penyakit penghapus dosa..moga terhapus segala dosa..tq..=)

anfal:dh jumpa..alhamdulillah terlepas dari musibah H1N1..cahaya bukan nama wanita ye!..jgn gosip..=p