sisip angin

salam~

erm..bismillah
laporan aktiviti yg di jalankan oleh aku pada hari khamis,2 nov 06

0630 am:bangun sembhyang subuh setelah dijerkah oleh bapak dan mak aku beberapi kali...

0640-0800am:aku pon tak tau ape aku buat..baring2 pastu dh terang,,matahari dh silaukan mata aku..

0800-1100am:membuang masa didepan komputer chatting+surfing+playing+singing+chingching.....almaklumla..streamyx baru elok..layan la dlu..

1100-11.15am:tepon berdering,"pomen" pertama dtg utk check keta aku yg tersadai kat tepi umah...selang bape minit,pomen kedua datang plak utk repair kete aku yg tersadai kat kedai india smalam...x leh stat masa aku kuar beli kentang utk mak aku masak~

11.15-11.20am:budak belakang umah aku msg(hanis r)..tnya ade LAN tak?ade printer tak?mtah ape2 lagi r..last2 dtg jerk umah aku..ko tgk ape yg ade..ko bntai la guna..sebenarnya dua2 ekor nie tgh kematu buhsan kat umah...x tau nk tonggeng mana dah...

11.20-1.00pm:layan sambung usya tenet ngan bunnis..tgk la ape2 yg patut..pastu kete yg dah dipomen kat tepi umah tadi kene anta servis kat subang plak...so memndangkan arahan dikeluarkan oleh bapak aku..maka terpaksalah diturutinye...melihatkan muka buhsan bun yg tahap timun tuh..aku pon ajak la die...

1.00-2.00pm:baru nk mndi..pagi td lupa yg x mndi lagik..arghh,biase rmndi lewat..baru la BUJANG sket...tak remaja r mandi awal...pastu semnyang zohor..makan tgh hari sket..then chow gie subang!!

2.00-4.00pm:kami berada didalam kerata menuju ke klang(bun nk gie maybank)..pastu gie subang..pastu lepak dgn penuh buhsan di bengkel kete tersebut sehinggalah siap~


........adeih penat plak aku nk naip nie..rehat jap r.......





4.00-6.00pm
:lepas abes selesai hal2 kete..bun nk gie tgk bank kat kompleks plak..aku pon bawak la..jenjalanla kitorang cm pasangan bhgia...uhuk..uhuk...pastu trus balek...

6.00-7.00pm:mandi2+solat..gie surau(ehem!!)..pastu makan mee mak aku masak utk berbuka td...(mak aku je r pose..aku tunggu seru)..=P...

7.00-7.45pm:usya2 tv...buhsan~~~~~

7.45-8-15pm:amek akak aku kat klang..nie mmg aktiviti rutin aku...mmg tiap2 ari aku amek die..

8.15-10.15pm:menonton dan bergelak ketawa ngan lawak apek dlm citer "lady boss"..lawak gle..whaahaha..x suspek lgsung r!!

10.15-kini pm:aku tulis yg kowang tgh dok bace niela..tapi tika kowang tgh bace nieh,takkan aku tgh tulis kan??mustahil la..pikir2 laa..mungkin masa kowang tgh bace nih..aku tgh tdo ke..tgh tahajjud ke..bace quran ke..=P


so..kowang x yah la tiru aktiviti2 kurang sehat aku tuh..kowang rncangla aktiviti kowang sendirian..."kalo takot dilambung ombak,jgn menonton filem ong-bak"...(aku blur~~)...



0 comments: