short break~

bismillah

sekadar gmba hiasan

kekangan masa benar-benar mnjadi batu penghalang terbesar blog ini di update..cuba sekadar satu post yg ringkas ingin aku nyatakan..

Aku pinta doa kalian agar Allah benar-benar betulkan niatku..tetapkan imanku..permudahkan urusan duniaku..dan beri nikmat kemulian matiku ..agar dapat tercapai segala macam kebaikkan akhirat dan hindari azab yg menanti...


Aku juga pinta agar kalian mendoakan supaya terus pautan hati aku pada teman-teman baikku..hindari segala permusuhan..dengki..busuk hati..dan segala macam mazmumah yg mampu mnjauhkan ikatan "kengkawan" kami..Doakan juga pada sahabat2 aku yg jauh tergelincir atas panahan "kasih" yg amat2 sukar utk dihindari oleh aku dan mereka..
Doa agar terus mekar terbentuk hati2 yg inginkan kebaikkan..:)


p.s:hidup bukan sekadar belajar dan bercinta..:p

0 comments: