tag elle lagi..dan lagi..lagi2..=P

1. Nama-nama timangan oleh org tersayang

kat umah dipanggil "abang"..kat mmu "razak"(nama timangan ke?)


2. anda seorang yang ..

biasa saja..x ensem..gemok sket r..=P(sket jee..)


3. insan teristimewa.describe apa yg membuatkan die terlalu istimewa di mata anda.

sbb die lahirkan saya dan membesarkan saya smpai begini besar..sbb die kasi duit kat saya..die doakan saya dan
dia concern kat saya x mcm org lain concern..kalo ade awek pon x leh dan akan istimewa cm MAK saya....:)

4. Makanan favourite anda

sambal udang


5. Favourite color(s)

biru laut yg gelap2 sket.


6. Favourite song(s)

sekarang mood layan nasyid ..:)..bukak IKIM jerk..nmpak cm dak baik kan??layan nasyid jerk..pedulik org nk kata pe..=P
lagu2 hijaz ngn raihan..ekceli lirik lagu2 nasyid nie sejuta kali lebih bagus dari lagu2 skarang..tapi org skarang "alergic" ngn nasyid..almaklumla..dah mkin maju kan..:P


7. Sikap yg membuatkan anda stress

a)stress ngn perngai org yg ngegade..

b)sgt2 stress ngn org yg suka mngata org mcm diri sndiri bagus

c)aku sgt stress ngn dak2 mmu..pakai la leklok sket..aku leh tergoda tau tak?..cuba la tutup mana2 yg patut

8. 3 bende yg mesti ade dalam handbag anda

rase elle silap bg tag la..igt hamba nie perempuan eh?..=P



9. Kali terakhir anda menangis beriya-iya..kenapa??

erm....form 5?..ye kot..lama x nngis beriya-iya..


10. Tag 5 rakan anda

hanis

bannis

anak cik mahmud no 5

si chubby hanis---->aku geli dah nieh

yg no lima nieh..ko pilih la sndiri nis..

0 comments: