ttg aku!~

bismillah..
nie nk describe pasal diri sendirik...kire cam capap gak r..tapi nk buat cmne..ini blog aku!~..:p
bukan pe..nk kowang 'faham' corak idup aku...

-aktiviti harian~(x leh miss)

1.bukak komputer..
2.bace sokabar
3.bukak e-mail
4.blog...
5.gie kelas
6.HB2..
7.XR...

-org penting~

1.Rasulullah(dlm keadaan sedar+beriman)
2.'diri aku'...:p
3.En mohd yusuff ibrahim
4.Pn zahariah ishak
5.ahli keluarga aku...
6.dak2 hira'..(esp ahli2 usrahku)
7.'anda'...

-benda berharga~

1.jam J.Bovier
2.wallet POLO(beli kt CM---->10 hinggit)
3.dua bentuk cincin di jari kelengking ku..
4.bedak 'ROMANO'
5.'ubat ketiak' REXONA
6.perfume 'DASHING'
7.sandle 'NIKE'.(duit sendiri nie)
8.kasut 'ADIDAS'..(mak kasi---->anak mak)
9.tali pinggang 'CHARGES'
10.jaket 'KONSIS'..(kontroversi nie)..:P
11.henset NOKIA..(butterfly--->x de.. 3g,MP3,tgkap gmba)
12.laptop..(nyawa nieh..)
13.mnyak rambut 'SAFI'
bnyak lagi branganye..tapi kalo ade diantara ini yg ilang..nangis ooo...

-aktiviti yg pling bes~

1.menulis
2.meNIDO(tdo r)
3.main bola
4.blogging(seperti skarang ini)
5.usya...(alam ek bukan org)

-benda yg org ade aku x de~

1.SIKAT...tue jerk..mmg rambut aku tak bersikat...semenjak dari skola lagi..aku mmg serabai..



p/s..smalam ade test field theory...saje nk bitau yg soklan die susah..waaaaa..
ade beberape soklan yg x leh jawab...nk nangis jawab seh...pen aku tue aku pegang smpai
lecture kate.."please stop writing now"...huahuahua...
tetibe peha aku mengeletar..getar tahap gile2 nye..aku pon cuak..rupa2nye ade msg...:p
seb baek...ingatkan kene parkinson...

0 comments: