kisah ku~...


salam alaeik'~
hari ini jumaat bersamaan dgn 7 julai merupakan satu hari yg memenatkan,melecehkan dan membingungkan aku...sepatutnya jumaat ini menjadi satu kemanangan bagi aku dan kalian yg bernama manusia lagi2 bilamana terpanculnye kalimah 'la ila ha il lallah' dari mulut kalian..tapi arini aku terpaksa bergegas kesana-sini utk hnya kerana kelass computer lab aku clash ngan lab electronic... allah,..seksa nk settle kan mende nie tuhan jer tahu..nk kene gie admin kat STAD...pastu gie faculty plak...pastu jmpa lecture..penat..penat.. tapi bila pikir2 balek..mybe bnyak hikmah disebalik semua nie...conclusion>>?? aku dapat pilihan utk masuk mana2 lab yg ade dalam sesuatu minggu tue..bila pikir2 balik bes gak..kalo lepas ni aku tertido@terlajak class..leh aku masuk kelas lain..:p bijak tak anak pkcik USOP nie...

0 comments: