td malam pukul 1.00 pg aku kelua bersama teman seperjuangan ke persint 9..berjalan-jalan mencarik mapley utk mengubat kerinduan perut yg ingin menjamah mee goreng mamak...perghh
smpai kedai mamak tue..pelayan die dtg..sambil megeluarkan helian kertas putih dan sebatang pen cap kilometrico...dgn muka ala-ala daun ketumbar die berkata:

muka ketumbar:"makan apa?"
aku:"mee goreng mamak satu!"
muka ketumbar:"siap!!"
aku:"giler,baru order dah jerit siap..bengong nye mamak"...

selepas bebrapa minit,mee goreng aku siap...dgn lafaz bismillah..aku buka mulut dn telan mee tersebut..licin..abes.
.
keesokanya....

aku bgun awal dlm kul 6.30 utk smayang subuh...tapi lepas tue tdo balek..inilah adalah utk menjaga mata aku dari lena masa kelas nanti...dh jadi habit dah pon...:d
kul 7.45 aku bgun balek,kelas kul lapan...tapi masa tue perut aku memulas2..saket cmnk beranak..aku pikir balek tkkan aku leh beranak..aku x de ..........ma'ruf(hint)....
aku gie balek tndas ade la 3-4 kali...pastu aku kata kt membe aku..ko gie dulu r..aku lmbat sket..ade masalah tubuh badan...
lepas bnyak kali aku ziarah 'rumah setan' itu..aku satung kain..landing atas tilam..amik henset dan aku type sesuatu yg berbunyi "wei,tolong sainkan attendence utk aku..perut aku saket"...pastu tdo...zzzZZZzzzzz

p/s..pengajaran,mamak masak mee mmg mcm !@@$!@!2....

0 comments: